Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, Urdhrit nr.157, datë 29.09.2022 “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje” dhe Ligjit Nr. 10/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:
Koordinator në Kryeministri (për Ministrinë e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr qe lidhen me biznesin.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri, ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë qe lidhen me biznesin.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe/ose shkencave bujqesore dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_____________________________________________________________________________________________
Koordinator në Kryeministri (për Ministrinë e Drejtësisë), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr qe lidhen me biznesin.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave, ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_________________________________________________________________________________________________
Koordinator në Kryeministri (për Ministrinë e Europës dhe Punëve të Jashtme), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes pranë qytetarit, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave politike dhe/ose marrëdhënie ndërkombëtare dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
________________________________________________________________________________________________________________
Koordinator në Kryeministri (për Ministrinë e Infrastrukturës dhe Energjisë), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr qe lidhen me biznesin.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri, ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe/ose te shkencave inxhinierike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
___________________________________________________________________________________________________
Koordinator në Kryeministri (për Ministrinë e Kulturës), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr qe lidhen me biznesin.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave, ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë qe lidhen me biznesin.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe/ose ekonomike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
______________________________________________________________________________________________
Koordinator (në Agjencinë Shtetërore të Kadastrës), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar), ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin (et) e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar.
- Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikëqyr punën e tij/saj.
- Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore.
- Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit dhe klimes se biznesit.
- Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do të jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_______________________________________________________________________________________________
Koordinator (në Ministrinë e Europës dhe Punëve të Jashtme), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar).
- Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin (et) e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar.
- Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikëqyr punën e tij/saj.
- Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore.
- Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
- Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do të jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave politike dhe/ose marredhenie nderkombetare dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në ministrinë ku është i atashuar;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_____________________________________________________________________________________________
Koordinator (në Ministrinë e Financave dhe Ekonomisë), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar).
- Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin (et) e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar.
- Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikëqyr punën e tij/saj.
- Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore.
- Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
- Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do të jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave ekonomike dhe/ose juridike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në ministrinë ku është i atashuar;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
________________________________________________________________________________________________
Koordinator (në Ministrinë e Kulturës), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar), ndjek kërkesat që biznesi paraqet pranë institucionit deri në marrjen e përgjigjjeve.
- Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin (et) e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar.
- Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj.
- Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore.
- Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit dhe klimës për biznesin.
- Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do të jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike, shkencave sociale dhe/ose ato të komunikimit dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në ministrinë ku është i atashuar;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
__________________________________________________________________________________________
Koordinator (në Ministrinë e Turizmit dhe Mjedisit), Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar).
- Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin (et) e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar.
- Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikëqyr punën e tij/saj.
- Jep kontribut parësor në përpilimin e raporteve javore.
- Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
- Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do të jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe/ose ekonomike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në ministrinë ku është i atashuar;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_____________________________________________________________________________________________
(3) pozicione -Koordinator, Drejtoria e Monitorimit të Sistemit të Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE)
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Monitoron Sistemin e Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE) dhe raporton mbi zbatimin e afateve për lëvrimin e shërbimit të aplikimeve dhe ndërveprimin midis institucioneve për dokumenta shoqëruese në varësi të institucioneve që mbikqyr.
- Vlerëson performacën e institucioneve që mbikqyr lidhur me respektimin e afateve të lëvrimit të shërbimit, respektimin e afateve të shkëmbimit të dokumentave shoqëruese si dhe informon apo sinjalizon drejtorin e drejtorisë mbi mosrespektimin e tyre.
- Evidenton në vazhdimësi problematikat në lidhje me lëvrimin e shërbimit në lidhje me institucionet që mbikqyr dhe personat përgjegjës, përpilon raporte mbi mangësitë dhe propozon kryerjen e inspektimeve të posacme tek drejtori i drejtorisë.
- Bazuar në performancën e institucioneve dhe cilësinë e shërbimeve të ofruara, kryen analizë të thelluar mbi kuadrin ligjor dhe institucional dhe paraqet propozime për ndryshimet e duhura tek drejtori i drejtorisë.
- Është njohës/e i/e mirë e kuadrit ligjor dhe institucional që lidhet me lëvrimin e shërbimeve në institucionet që mbikqyr.
- Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët dhe personat përgjegjës të institucioneve të cilat mbikqyr.
- Përpilon raporte ditore, javore, mujore dhe vjetore dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën juridike ose ekonomike ose shkenca sociale dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi shërbimet;
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi;
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezes së punës;
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
_________________________________________________________________________________________________
(2) pozicione - Specialist i Prokurimeve, Sektori Ligjor dhe i Prokurimeve, Drejtoria e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mban evidencën e akteve ligjore e nënligjore që rregullojnë veprimtarinë e institucionit dhe atyre me karakter të përgjithshëm dhe bën rifreskimin e tyre;
- Merr pjesë në përgatitjen e akteve, rregulloret, shkresat, marrëveshjet dhe çdo material tjetër që i ngarkohet nga Përgjegjësi i Sektorit, Drejtori i Drejtorisë, apo Drejtori i Përgjithshëm;
- Ndihmon Përgjegjësin e Sektorit apo Drejtorin e Drejtorisë për interpretime juridike dhe interpretime të akteve ligjore;
- Përfaqëson agjencinë në seanca gjyqësore, me kërkesë të Përgjegjësit të Sektorit, Drejtorit të Drejtorisë, apo Drejtorit të Përgjithshëm, me autorizim të posaçëm dhe në të gjitha shkallët e gjykimit për çështje të ndryshme ku agjencia është palë apo ndërmerr vetë një proces gjyqësor;
- Asiston punonjësit e agjencisë për sqarimin e problemeve me karakter juridik në ushtrimin e detyrave të tyre apo në problematika që mund të hasen prej tyre pas konsultimit me Përgjegjësin e Sektorit;
- Merr pjesë në përgatitjen e materialeve të tenderëve nga ana juridike, duke siguruar zbatimin e legjislacionit në fuqi dhe ndjek të gjitha afatet ligjore sipas ligjit të prokurimeve publike;
- Harton dokumentacionin e nevojshëm për prokurim online (specifikimet teknike; përllogaritjen e fondit limit; hartimin e kërkesave pёr kualifikim, lidhur me kapacitetin teknik; hartimin e kritereve për shpalljen e ofertës fituese; përcaktimin e çdo informacioni tjetër specifik të nevojshëm për objektin e prokurimit dhe realizon procesin e prokurimit online etj.), me kërkesë të Përgjegjësit të Sektorit, Drejtorit të Drejtorisë, apo Drejtorit të Përgjithshëm;
- Konstaton dhe propozon te Përgjegjësi i Sektorit nevojën për hartimin e projektakteve, projektmarrëveshjeve dhe projektkontratave të Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar arsimin e lartë në profilin juridik dhe të ketë minimalisht diplomë “Master profesional”.
- Të ketë të paktën 3 vjet përvojë pune në fushën përkatëse në institucione shtetërore ose private.
- Të demonstrojë aftësi të theksuara operative.
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë.
- Të ketë njohuri të mira të kuadrit ligjor në fushën e prokurimeve publike.
- Të mos jetë larguar nga puna me masë disiplinore.
- Të ketë përvojë në përfaqësimin e çështjeve, të natyrës civile ose administrative, në gjykatë.
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
- Të ketë njohuri të programeve dhe të aplikacioneve bazë të kompjuterit.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese dhe menaxhuese.
- Të jetë i aftë të përpilojë dhe analizojë shkresa me karakter juridik.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE:
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën: Kryeministria, bulevardi “Dëshmorët e Kombit”, nr. 1, Tiranë
ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin;
- CV;
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
- Fotokopje të librezës së punës;
- Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit, (nëse ka);
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
- Dy letra rekomandimi;
- Dëshmi penaliteti;
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 27 janar 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.