Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,

Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për vende të lira pune në pozicionet:

(1) Koordinator, në Drejtorinë e Monitorimit të Sistemit të Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE), në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

a. Monitoron Sistemin e Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE) dhe raporton sipas kërkesës së titullarëve mbi zbatimin e afateve për lëvrimin e shërbimit të aplikimeve dhe ndërveprimin midis institucioneve për dokumenta shoqëruese në varësi të institucionit që mbikqyr.

b. Koordinon dhe bashkërendon punën në përditshmëri me kabinetet e ministrive që mbikqyrin dhe titullarët e institucioneve, si dhe sekretarët e përgjithshëm.

c. Përpilon raporte ditore, javore, mujore dhe vjetore dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.

d. Vlerëson performacën e Institucioneve që mbikqyr, lidhur me respektimin e afateve të lëvrimit të shërbimit , rspektimin e afateve të shkëmbimit të dokumentave shoqëruese , si dhe informon apo sinjalizon Drejtorin e Drejtorisë mbi problematikat e konstatuara.

e. Bashkëpunon me koordinatorët e ministrive të drejtorive të tjera për mbarvajtjen dhe mbikqyrjen e afateve.

f. Mban një database të rregullt duke regjistruar në të, të gjitha aplikimet e ardhura në atë institucion, duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjeve pranë qytetarëve.

g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë mbi ecurinë e punës dhe raporton tek ai.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.

• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune. 

• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.

• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.

• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.

• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.

• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore. 

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE:

Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:

Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:

- Letër interesi për pozicionin.

- CV.

- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.

- Fotokopje të librezës së punës.

- Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).

- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.

- Dy letra rekomandimi.

- Dëshmi penaliteti.

- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.

- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit. 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(1) Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

a. Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam” ;

b. Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që  kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi;

c. Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët;

d. Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit;

e. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;

f. Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi;

g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;

h. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.

• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet në administratën publike, ose në ushtrim të profesionit të avokatisë;

• Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore;

• Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj;

• Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun;

• Të zotërojë gjuhën angleze;

• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore;

• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;

• Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale;

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:

Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:

• Letër interesi për pozicionin;

• CV;

• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;

• Fotokopje të librezës së punës;

• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;

• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;

• Dy letra rekomandimi;

• Dëshmi penaliteti;

• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;

• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit. 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(1) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin

DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË

a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar); 

b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave; 

c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;

d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;

e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore; 

f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;

g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve dhe klimës për biznesin;

h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;

i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;

j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.

KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT

• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.

• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune. 

• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.

• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve.

• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar.

• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.

• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.

• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.

• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore. 

PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)

PARAQITJA E DOKUMENTEVE

Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:

Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:

• Letër interesi për pozicionin;

• CV;

• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;

• Fotokopje të librezës së punës;

• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);

• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;

• Dy letra rekomandimi;

• Dëshmi penaliteti;

• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;

• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.

* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.