Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të urdhrit nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurrimin për 2 (dy) vende të lira pune në pozicionin:
Specialist, Sektori Ligjor dhe i Prokurimeve, Drejtoria e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mban evidencën e akteve ligjore dhe nënligjore që rregullojnë veprimtarinë e institucionit dhe atyre me karakter të përgjithshëm dhe bën rifreskimin e tyre.
- Merr pjesë në përgatitjen e akteve, të rregulloreve, të shkresave, të marrëveshjeve dhe të çdo materiali tjetër që i ngarkohet nga Përgjegjësi i Sektorit, Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
- Ndihmon Përgjegjësin e Sektorit apo Drejtorin e Drejtorisë për interpretime juridike dhe interpretime të akteve ligjore.
- Përfaqëson agjencinë në seanca gjyqësore, sa herë që i kërkohet me autorizim të posaçëm të Drejtorit të Përgjithshëm dhe në të gjitha shkallët e gjykimit për çështje të ndryshme ku agjencia është palë apo ndërmerr vetë një proces gjyqësor.
- Asiston punonjësit e agjencisë për problemet me karakter juridik në ushtrimin e detyrave të tyre apo në problematika që mund të hasen prej tyre pas konsultimit me Përgjegjësin e Sektorit.
- Merr pjesë në përgatitjen e materialeve të tenderëve nga ana juridike, duke siguruar zbatimin e legjislacionit në fuqi dhe ndjek të gjitha afatet ligjore sipas ligjit të prokurimeve publike.
- Harton dokumentacionin e nevojshëm për prokurim online me kërkesë të Përgjegjësit të Sektorit, të Drejtorit të Drejtorisë apo të Drejtorit të Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar arsimin e lartë në profilin juridik dhe të ketë minimalisht diplomë “Master profesional”.
- Të ketë të paktën 3 vjet përvojë pune në fushën përkatëse në institucione shtetërore ose private.
- Të demonstrojë aftësi të theksuara operative.
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë.
- Të ketë njohuri të mira të kuadrit ligjor në fushën e prokurimeve publike.
- Të mos jetë larguar nga puna me masë disiplinore.
- Të ketë përvojë në përfaqësimin e çështjeve, të natyrës civile ose administrative, në gjykatë.
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
- Të ketë njohuri të programeve dhe të aplikacioneve bazë të kompjuterit.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese dhe menaxhuese.
- Të jetë i aftë të përpilojë dhe analizojë shkresa me karakter juridik.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin.
- CV.
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
- Fotokopje të librezes së punës.
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
- Dy letra rekomandimi.
- Dëshmi penaliteti.
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 7 prill 2023, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 2 (dy) vende të lira pune në pozicionin:
Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam”.
- Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi.
- Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët.
- Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit.
- Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi.
- Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë.
- Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”;
- Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet në administratën publike, ose në ushtrim të profesionit të avokatisë.
- Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore.
- Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj.
- Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun.
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore.
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
- Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-a)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin.
- CV.
- Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
- Fotokopje të librezes së punës.
- Fotokopje të noterizuar te çertifikatave të kualifikimit (nëse ka).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
- Dy letra rekomandimi.
- Dëshmi penaliteti.
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 7 prill 2023 ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 4 (katër) vende të lira pune në pozicionin:
Koordinator Mbikëqyrës në Kryeministri për ministritë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori ne ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i minisitrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes pranë qytetarit, vlerëson cilësinë e përgjigjeve me të dhëna nga koordinatori (ët) në ministri për qytetarët.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin(ët) në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre.
- Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët.
- Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim.
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”.
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet.
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve.
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes qendrore dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin.
- CV.
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
- Fotokopje të librezes së punës.
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
- Dy letra rekomandimi.
- Dëshmi penaliteti.
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 7 prill, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 3 (tre) vende të lira pune në pozicionin:
Koordinator Mbikqyrës në Kryeministri për Qarqet, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
- Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara nga qytetarët dhe bizneset në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar qarkut/bashkive që mbikëqyr.
- Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar qarkut/bashkive që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave.
- Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e kryetarëve të bashkive, qarqeve dhe prefekturave si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në çdo qark/bashki.
- Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me qarqet/bashkitë, raporton në mënyrë periodike mbi bashkëpunimin me ta.
- Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhë në përfundim të tyre propozon masa administrative dhe hapa përmirësuese për të rregulluar më tej proceset.
- Përpilon raporte periodike mbi mbarëvajtjen e çështjeve në qarqet/bashkitë që mbikqyr dhe i dërgohen ato tek Drejtori i Drejtorisë për miratim;
- Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
- Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë “Master Shkencor”.
- Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet.
- Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
- Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza the thelluara mbi trajtimin e çështjeve.
- Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
- Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
- Të zotërojë gjuhën angleze, gjuha e dytë e huaj përbën përparësi.
- Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
- Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-b)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agiencine për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Deshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin.
- CV.
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
- Fotokopje të librezes së punës.
- Fotokopje të noterizuar te certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
- Dy letra rekomandimi.
- Dëshmi penaliteti.
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 7 prill ora 14.00 sjell skualifikim të kandidatit.