“Nepunesit Civil” ne kuptim te ketij ligji jane ata nepunes te institucioneve te administrates publike te nivelit qendror apo vendor, te cilet ushtrojne autoritetin publik, ne detyra te natyres drejtuese, organizuese, mbikqyrese apo ekzekutuese, percaktuar sipas nenit 11 te ligjit te Statusit te Nepunesit Civil
Hyr Trajnime Pyetje per Trajnim RegjistrohuniNë zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për vend të lirë pune në pozicionin:
2 (dy) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore;
f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve për Qytetarët;
h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune;
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve;
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
*Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 05 dhjetor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
______________________________________________________________________________________________________________
(1) Specialist i Burimeve Njerëzore, Drejtoria e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Ndjek dhe zbaton proceduarat ligjore mbi menaxhimin e burimeve njerëzore në lidhje me rekrutimin, vlerësimin e rezultateve në punë, regjistrimin e lëvizjes së punonjësve, menaxhimin e dosjeve të personelit dhe dhënies se informacioneve mbi indikatorët e menaxhimit të burimeve njerëzore.
b. Hedh të dhënat dhe ndryshimet në programin HRMIS.
c. Mbështet nevojat e veprimtarisë së institucionit me burime të kualifikuara njerëzore dhe kujdeset për zhvillimin e karrierës së tyre nëpërmjet kualifikimeve, trajnimeve dhe zhvillimit te tyre.
d. Mbështet njësitë organizative të institucionit në lidhje me proceset e parashikuara në legjislacion në lidhje me vlerësimin e rezultateve në punë, masat disiplinore dhe hartimin e përshkrimeve të punës.
e. Kontrollon zbatimin e disiplinës në punë si në drejtim të zbatimit të orarit zyrtar ashtu edhe në atë të kodit të sjelljes dhe etikës.
f. Kujdeset për përpilimin dhe ruajtjen e dosjeve të punës dhe personelit.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune.
• Të ketë njohuri në sistemin HRMIS.
• Të ketë njohuri të mira të kuadrit ligjor në fushën e burimeve njerëzore.
• Të jetë i/e aftë të përpilojë kontratat e punës dhe të gjitha shkresat me qëllim menaxhimin e burimeve njerëzore.
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
• Të demonstrojë aftësi të theksuara operative.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 05 dhjetor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
______________________________________________________________________________________________________________________
1 (një) Përgjegjës Sektori, në Sektorin e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse, në Drejtorinë e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse.
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Drejton dhe organizon punën në Sektorin e Financës dhe Burimeve Njerëzore;
b. Harton projektbuxhetin duke përcaktuar saktë nevojat për fonde, sipas klasifikimit të strukturës buxhetore, si dhe monitoron ndjekjen e zbatimit të buxhetit të institucionit;
c. Organizon rregullisht punën për inventarizimin e pasurisë së institucionit, përfshi mjetet dhe pajisjet që kanë në përdorim punonjësit, arkën, magazinën dhe bibliotekën, duke evidentuar për çdo rast përgjegjësitë eventuale, në rast të shkaktimit të dëmit dhe duke marrë masat e nevojshme për riparimin e tyre;
d. Siguron zhvillimin e strategjisë financiare të Agjencisë dhe stabilitetin e saj financiar;
e. Harton planin e punës javore dhe mujore të sektorit dhe i raporton tek Drejtori i Drejtorisë për detyrat e realizuara;
f. Ndjek zbatimin e të gjitha procedurave për pranimin, emërimin, komandimin apo largimin nga puna të punonjësve në përputhje me legjislacionin në fuqi dhe urdhrat apo udhëzimet e Drejtorit të Përgjithshëm të ADB-së;
g. Kryen planifikimin për lejet vjetore të punonjësve të ADB-së dhe ndjek zbatueshmërinë e tyre;
h. Përgjigjet para drejtorit përkatës, për shkallën e plotësimit të detyrave të ngarkuara prej tij nga punonjësit që punojnë në sektor.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave ekonomike, dega financë dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë të paktën 5 vjet përvojë pune në fushën përkatëse;
• Të ketë njohuri të mira të kuadrit ligjor në fushën e financave dhe buxhetit;
• Të jetë i aftë të përpilojë dhe analizojë shkresa me karakter financiar;
• Të ketë njohuri në sistemin HRMIS dhe në fushën e burimeve njerëzore;
• Të demonstrojë aftësi të theksuara operative, të ketë aftësi të mira komunikuese dhe menaxhuese;
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga puna me masë disiplinore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-2)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 22 nëntor 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:
Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam” ;
b. Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi;
c. Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët;
d. Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit;
e. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
f. Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi;
g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
h. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet në administratën publike, ose në ushtrim të profesionit të avokatisë;
• Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore;
• Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj;
• Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun;
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale;
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 31 tetor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për vende të lira pune në pozicionet:
(1) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore;
f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve për qytetarët;
h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave sociale ose ekzakte dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune.
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve.
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 30 shtator 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
(1) Specialist i Sektorit të Hapjes për Risi Rinore, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog.
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Harton projekte që lidhen me sektorin rinor, duke i konceptuar ato në formate të ndryshme, si dhe ndihmon në realizimin e këtyre projekteve.
b. Punon me materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë dhe fëmijët, por jo vetëm.
c. Harton materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë.
d. Zhvillon strategji për të promovuar projektet e inovacionit për të rinjtë dhe për të shfaqur ndikimin dhe rezultatet e tyre në komunitetin e gjerë.
e. Menaxhon afatet kohore të projektit, buxhetet dhe burimet në mënyrë efektive, duke siguruar që projektet të dorëzohen në kohë dhe brenda fushëveprimit.
f. Përgatit raporte dhe prezantime të rregullta mbi aktivitetet e programit, rezultatet dhe arritjet tek Përgjegjësi i Sektorit të Hapjes për Risi Rinore.
g. Bashkëpunon me stafin e Sektorit të Hapjes për Risi Rinore dhe sektorëve të tjerë për zhvillimin e suksesshëm të aktiviteteve të COD-it.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave sociale dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë informacion rreth politikave të ndërmarra për rininë, si dhe rreth kontributit të organizatave joqeveritare për rininë.
• Të ketë minimalisht 2 vite përvojë pune.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve të ndryshme në fushën e rinisë.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE:
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin.
• CV.
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
• Fotokopje të librezës së punës.
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
• Dy letra rekomandimi.
• Dëshmi penaliteti.
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 26 shtator 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
(1) Koordinator i atashuar pranë Kryeministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr;
b. Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori në ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes pranë qytetarit, vlerëson cilësinë e përgjigjeve të dhëna nga koordinatori/ët në ministri për qytetarët;
d. Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri;
e. Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin/ët në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre;
f. Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë;
g. Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët;
h. Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
i. Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm;
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike, ekonomike, sociale dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 7 vite përvojë pune.
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve.
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
*Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 26 shtator 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të urdhrit nr. 92, datë 05.06.2024, “Për një ndryshim në urdhrin nr. 157, datë 29.09.2022, “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, si dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për vende të lira pune në pozicionet:
(1) Koordinator, në Drejtorinë e Monitorimit të Sistemit të Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE), në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje.
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Monitoron Sistemin e Qarkullimit të Dokumentave me Nënshkrim Elektronik (SQDNE) dhe raporton sipas kërkesës së titullarëve mbi zbatimin e afateve për lëvrimin e shërbimit të aplikimeve dhe ndërveprimin midis institucioneve për dokumenta shoqëruese në varësi të institucionit që mbikqyr.
b. Koordinon dhe bashkërendon punën në përditshmëri me kabinetet e ministrive që mbikqyrin dhe titullarët e institucioneve, si dhe sekretarët e përgjithshëm.
c. Përpilon raporte ditore, javore, mujore dhe vjetore dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm.
d. Vlerëson performacën e Institucioneve që mbikqyr, lidhur me respektimin e afateve të lëvrimit të shërbimit , rspektimin e afateve të shkëmbimit të dokumentave shoqëruese , si dhe informon apo sinjalizon Drejtorin e Drejtorisë mbi problematikat e konstatuara.
e. Bashkëpunon me koordinatorët e ministrive të drejtorive të tjera për mbarvajtjen dhe mbikqyrjen e afateve.
f. Mban një database të rregullt duke regjistruar në të, të gjitha aplikimet e ardhura në atë institucion, duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjeve pranë qytetarëve.
g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë mbi ecurinë e punës dhe raporton tek ai.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune.
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE:
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
- Letër interesi për pozicionin.
- CV.
- Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
- Fotokopje të librezës së punës.
- Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
- Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
- Dy letra rekomandimi.
- Dëshmi penaliteti.
- Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
- Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(1) Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam” ;
b. Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi;
c. Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët;
d. Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit;
e. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
f. Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi;
g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
h. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet në administratën publike, ose në ushtrim të profesionit të avokatisë;
• Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore;
• Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj;
• Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun;
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale;
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(1) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore;
f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve dhe klimës për biznesin;
h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune.
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike.
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve.
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë.
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 20 shtator 2024, ora 14:00 sjell skualifikim të kandidatit.
Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të Urdhrit nr.157, datë 29.09.2022 “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje” dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për 1 (një) vend të lirë pune në pozicionin:
Specialist i Drejtorit të Përgjithshëm, Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje.
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Kujdeset për realizimin e agjendës së përditshme të Drejtorit të Përgjithshëm të ADB-së.
b. Menaxhon korrespodencën hyrëse dhe dalëse, si dhe të shkresave të brendshme për sa i takon Drejtorit të Përgjithshëm dhe pas konfirmimit nga Drejtori i Përgjithshëm i përcjell pranë protokollit.
c. Harton minutat e takimeve të ndryshme dhe mban shënime gjatë mbledhjeve të thirrura nga Drejtori i Përgjithshëm.
d. Siguron transmetimin e porosive dhe informacionin brenda ADB-së dhe jashtë saj.
e. Kryen detyra të tjera të kërkuara nga Drejtori i Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave sociale dhe të ketë diplomë të nivelit Master. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë minimalisht 2 vite përvojë pune.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Preferohen kandidatët me eksperiencë në administratën publike
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE:
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin.
• CV.
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
• Fotokopje të librezës së punës.
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
• Dy letra rekomandimi.
• Dëshmi penaliteti.
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 shtator 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
Projekti i Këshillit të Evropës ka shpallur një tender për prokurimin e software IT, që synon të përmirësojë modulin e Vlerësimit të Nevojave për Trajnim (TNA) dhe të zgjerojë Sistemin e Menaxhimit të Mësimit (LMS) të Shkollës Shqiptare të Administratës Publike (ASPA).
Këshilli i Evropës kërkon një ofrues me ekspertizë dhe aftësi të specializuara në përmirësimin e Joomla CMS (Sistemi i Menaxhimit të Përmbajtjes) dhe Joomla LMS (Sistemi i Menaxhimit të Mësimit). Për më tepër, ofruesi duhet të ketë përvojë në zhvillimin dhe zbatimin e moduleve online të vlerësimit të nevojave për trajnim.
Shuma totale e buxhetit në këtë thirrje për tender është 90,000 euro .
Afati i fundit për dorëzimin e aplikimeve është 19 gusht 2024, ora 16:00 CEST.
Ky aktivitet organizohet në kuadër të projektit “Mbështetja e Reformës së Administratës Publike në nivel vendor në Shqipëri” zbatuar nga Qendra e Ekspertizës për Qeverisjen në shumë nivele pranë Kongresit të Autoriteteve Lokale dhe Rajonale, me mbështetjen financiare të Republikës Federale të Gjermanisë. Projekti synon të forcojë kuadrin institucional për trajnimin e zyrtarëve vendorë dhe përfaqësuesve të zgjedhur, të zhvillojë kapacitetet e Njësive të Qeverisjes Vendore për menaxhimin efektiv të burimeve njerëzore dhe të nxisë pjesëmarrjen kuptimplotë të qytetarëve.
Në zbatim të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të vendimit të Këshillit të Ministrave nr. 526, datë 29.07.2022, “Për organizimin dhe funksionimin e Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje”, të Urdhrit nr.157, datë 29.09.2022 “Për miratimin e strukturës dhe të organikës së Agjencisë për Dialog dhe Bashkëqeverisje” dhe të Ligjit Nr. 107/2021 “Për Bashkëqeverisjen”,
Agjencia për Dialog dhe Bashkëqeverisje shpall konkurimin për vende të lira pune në pozicionet:
(1) Drejtor, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Mbikëqyr zbatimin e strategjisë së drejtorisë, bazuar në propozimet e sektorëve, në koordinim dhe me miratimin paraprak të Drejtorit të Përgjithshëm të Agjencisë.
b. Përgatit dhe mbikëqyr zbatimin e kalendarit të aktiviteteve të drejtorisë pas miratimit të Drejtorit të Përgjithshëm.
c. Menaxhon dhe promovon të gjithë hapësirën e COD-it, duke e shtrirë aktivitetin artistik, kulturor, krijues dhe social, në nivel qendror dhe lokal, sipas kalendarit vjetor të miratuar nga Drejtori i Përgjithshëm.
d. Mbikëqyr dhe vlerëson punën e realizuar mbi menaxhimin dhe ekspozimin e librave të bibliotekës, kujdeset për pasurimin e fondit të bibliotekës, si dhe mbikëqyr promovimin e krijimtarisë letrare në aktivitetet e COD-it.
e. Mbikëqyr promovimin e dialogut social për një pjesëmarrje sa më të gjerë të komunitetit në hapësirat dhe veprimtaritë e COD-it.
f. Mbikëqyr promovimin e politikave rinore dhe kujdeset mbi gjithëpërfshirjen e të rinjve në aktivitetet e COD-it.
g. Sigurohet për mbarëvajtjen e veprimtarisë së zyrave në rajone, duke monitoruar dhe koordinuar punën për replikimin e aktiviteteve sipas formatit të COD-it dhe duke u bazuar te kalendari vjetor.
h. Vendos objektiva për realizimin e punës për të gjithë punonjësit e drejtorisë, me miratimin e Drejtorit të Përgjithshëm.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
_________________________________________________________________________________________________________________
(1) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore;
f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve dhe klimës për biznesin;
h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve;
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
*Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
_____________________________________________________________________________________________________________
(2) Koordinator i atashuar pranë Kryeministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Biznesin
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Mbikëqyr sistemin e menaxhimit të ankesave, trajton çështjet e regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha çështjet për rubrikat e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes drejtuar ministrisë që mbikëqyr;
b. Siguron menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha çështjeve të ardhura nga platforma drejtuar ministrisë që mbikëqyr, si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Mbikëqyr të gjitha proceset që kryhen nga koordinatori në ministri, i cili trajton çështje të regjistruara nga qytetarët në faqen https://www.shqipëriaqëduam.al, nga protokolli i ministrisë si dhe për të gjitha rubrikat e platformës dhe përgjigjet e dhëna nga ministria duke i ndjekur ato deri në kthimin e përgjigjes pranë qytetarit, vlerëson cilësinë e përgjigjeve të dhëna nga koordinatori/ët në ministri për qytetarët;
d. Mbikëqyr dhe ndjek marrëdhënien me kabinetin e ministrisë, drejtuesve në aparat dhe institucioneve në varësi, si dhe marrëdhëniet me drejtuesit e nivelit të lartë e të mesëm në Ministri;
e. Mban kontakte të vazhdueshme dhe raporton te Drejtori i Drejtorisë për ecurinë e punës dhe marrëdhëniet e punës me koordinatorin/ët në ministri, raporton në mënyrë periodike mbi performancën e punës së tyre;
f. Bashkëpunon me drejtorinë e SQDNE-së për çështjet e aplikimeve të trajtuara nga ministria dhe koordinatorët e saj për ndjekjen e tyre në kohë reale si dhe mbikëqyr çështjet në vonesë;
g. Inspekton çështjet që kanë problematika lidhur me rastet e platformës së bashkëqeverisjes dhe indicie të cilat vijnë nga drejtoria e SQDNE-së për aplikimet e institucionit të miratuara parapakisht nga titullarët;
h. Kontrollon përpilimin e raporteve periodike nga koordinatorët në ministri, përpara se të dërgohen te Drejtori i Drejtorisë për miratim;
i. Përpilon raporte dhe memo informative, kur kërkohen nga Drejtori i Drejtorisë apo Drejtori i Përgjithshëm;
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë përvojë pune mbi 7 vjet;
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve;
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale të qeverisjes vendore, dhe akteve ligjore e nënligjore mbi inspektimin;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup;
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (II-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
*Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
_________________________________________________________________________________________________________
(1) Koordinator i atashuar pranë Ministrisë, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Proceson nga sistemi i menaxhimit të ankesave, ankesat e regjistruara në faqen https://www.shqiperiaqeduam.al dhe të gjitha rastet për kategoritë e paraqitura në platformën e bashkëqeverisjes (sipas institucionit ku është i/e atashuar);
b. Sigurohet për menaxhimin në kohë, brenda afateve dhe me përgjegjshmëri të të gjitha rasteve të ardhura nga platforma dhe protokollin/et e institucionit si dhe adresimin dhe zgjidhjen e problematikave;
c. Koordinon dhe bashkërendon punën dhe korrespondencën me institucionin ku do të jetë i atashuar;
d. Bashkëpunon ngushtësisht me koordinatorin në Kryeministri që mbikqyr punën e tij/saj;
e. Jep kontibut parësor në përpilimin e raporteve javore;
f. Jep kontribut parësor mbi rastet të cilat kanë nevojë për hetim të thelluar;
g. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimeve për Qytetarët;
h. Kontribuon dhe bashkëpunon me kolegët për realizimin e aktiviteteve lidhur me promovimin e Platformës së Bashkëqeverisjes;
i. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
j. Mban kontakte të vazhdueshme me eprorët e institucionit ku do jetë i atashuar për ecurinë e punës.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në fushën e shkencave juridike ose ekonomike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet;
• Parapëlqehen kandidatët me përvojë në administratën publike;
• Të ketë aftësi të mira raportuese dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve;
• Të jetë njohës/e i proceseve dhe infrastrukturës ligjore dhe institucionale në institucionin ku është i atashuar;
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë ndëshkimore.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka);
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
*Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
__________________________________________________________________________________________________________
(2) Koordinator Ndërmjetës, Drejtoria e Bashkëqeverisjes me Qytetarët
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Me autorizim të Drejtorit të Përgjithshëm përfaqëson ADB-në në proceset e ndërmjetësimit mes palëve të interesuara, personave fizikë ose juridikë privatë dhe institucionit të administratës shtetërore përgjegjës për shqyrtimin e ankesave të tyre nëse pas shqyrtimit të tyre, ankuesi nuk është i kënaqur me zgjidhjen e ofruar, vetëm për çështjet të cilat janë trajtuar apo po trajtohen nga platforma “ Për Shqipërinë që duam” ;
b. Shqyrton kërkesat për ndërmjetësim të ardhura nga qytetarë apo institucione, për problematikat që kanë të bëjnë me anën juridike dhe i rekomandon Drejtorit të Përgjithshëm nëse këto çështje mund/duhet ose jo, të shkojnë në proces ndërmjetësimi;
c. Merr pjesë në procesin e hartimit të dokumentacionit tip të procedurave për realizimin e procesit të ndërmjetësimit, si dhe përgatitjen e marrëveshjes së ndërmjetësimit, duke e ndjekur procesin deri në nënshkrimin e marrëveshjes nga palët;
d. Siguron pjesëmarrjen si përfaqësues i institucionit, pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve duke përdorur të gjitha mjetet e mbrojtjes që garanton ligji, në të gjitha proceset gjyqësore për çështjet të cilat janë objekt i ndërmjetësimit;
e. Përpilon raporte dhe memo informative për Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
f. Ruan konfidencialitetin dhe paanëshmërinë në lidhje me çështjet që janë objekt shqyrtimit ose kanë filluar si procedura ndërmjetësimi;
g. Mban kontakte të vazhdueshme me Drejtorin e Drejtorisë së Bashkëqeverisjes me Qytetarët dhe Drejtorin e Përgjithshëm të Agjencisë;
h. Jep propozime mbi procese institucionale apo legjislative në përmirësimin e qeverisjes dhe të ofrimit të shërbimit për qytetarët.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbatuar studimet universitare në fushën e shkencave juridike dhe të ketë diplomë të nivelit “Master Shkencor”;
• Të ketë përvojë pune mbi 5 vjet në administratën publike, ose në ushtrim të profesionit të avokatisë;
• Preferohen kandidatët të cilët kanë eksperienca në përfaqësimin e institucioneve pranë gjykatave të shkallëve respektive në gjykimin e mosmarrëveshjeve, konflikte gjyqësore;
• Të ketë aftësi të mira negociuese, raportuese, si dhe të jetë i/e aftë për të kryer analiza të thelluara mbi trajtimin e çështjeve objekt i punës së tij/saj;
• Të ketë aftësi në vendosjen dhe ruajtjen e marrëdhënieve efektive të punës me institucionet e administratës shtetërore, agjencitë publike, punonjësit dhe publikun;
• Të zotërojë gjuhën angleze;
• Të mos jetë larguar nga detyrat e mëparshme me masë disiplinore;
• Të mos jetë i/e dënuar me vendim të formës së prerë;
• Vërtetim nga gjykata dhe prokuroria që nuk është në ndjekje penale;
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (III-1)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin;
• CV;
• Fotokopie të noterizuar të diplomës dhe listës së notave;
• Fotokopje të librezës së punës;
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka) ;
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore;
• Dy letra rekomandimi;
• Dëshmi penaliteti;
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
________________________________________________________________________________________________________
(1) Specialist i Sektorit të Hapjes për Risi Rinore, Drejtoria e Menaxhimit të Qendrave për Hapje dhe Dialog.
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
a. Harton projekte që lidhen me sektorin rinor, duke i konceptuar ato në formate të ndryshme, si dhe ndihmon në realizimin e këtyre projekteve.
b. Punon me materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë dhe fëmijët, por jo vetëm.
c. Harton materialet dhe dokumentet e nevojshme për organizimin e aktiviteteve me tematika për rininë.
d. Zhvillon strategji për të promovuar projektet e inovacionit për të rinjtë dhe për të shfaqur ndikimin dhe rezultatet e tyre në komunitetin e gjerë.
e. Menaxhon afatet kohore të projektit, buxhetet dhe burimet në mënyrë efektive, duke siguruar që projektet të dorëzohen në kohë dhe brenda fushëveprimit.
f. Përgatit raporte dhe prezantime të rregullta mbi aktivitetet e programit, rezultatet dhe arritjet tek Përgjegjësi i Sektorit të Hapjes për Risi Rinore.
g. Bashkëpunon me stafin e Sektorit të Hapjes për Risi Rinore dhe sektorëve të tjerë për zhvillimin e suksesshëm të aktiviteteve të COD-it.
KËRKESA TË PËRGJITHSHME PËR KANDIDATËT
• Të ketë mbaruar studimet universitare në nivelin Master Shkencor. Diplomat, të cilat janë marrë jashtë vendit, duhet të jenë njohur paraprakisht pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit në fuqi.
• Të ketë informacion rreth politikave të ndërmarra për rininë, si dhe rreth kontributit të organizatave joqeveritare për rininë.
• Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës angleze.
• Të ketë njohuri të mira për shkrimin dhe menaxhimin e projekteve të ndryshme në fushën e rinisë.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese, të bashkëpunimit dhe të punës në grup.
• Të jetë i/e disponueshëm të punojë jashtë orarit zyrtar të punës, në varësi të aktiviteteve.
PAGA PËR POZICIONIN: Kategoria (IV-2)
PARAQITJA E DOKUMENTEVE:
Kandidati duhet të paraqesë në Agjencinë për Dialog dhe Bashkëqeverisje në adresën:
Kryeministria, bulevardi "Dëshmorët e Kombit".nr.1, Tiranë ose në adresën e e-mail-it: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., këto dokumente:
• Letër interesi për pozicionin.
• CV.
• Fotokopje të noterizuar të diplomës dhe listës së notave.
• Fotokopje të librezës së punës.
• Fotokopje të noterizuar të certifikatave të kualifikimit (nëse ka).
• Vërtetim të gjendjes gjyqësore.
• Dy letra rekomandimi.
• Dëshmi penaliteti.
• Vërtetim të gjendjes shëndetësore.
• Numër kontakti dhe adresë e-mail-i.
* Mosparaqitja e plotë e dokumenteve brenda datës 03 qershor 2024, ora 16:30 sjell skualifikim të kandidatit.
Akademia e mirënjohur Diplomatike e Vjenës fton gratë e administratës publike shqiptare të aplikojnë në programin 3- javor, me temë “Gratë Udhëheqëse, Europa Juglindore dhe Deti i Zi / Kaukazi i Jugut".
Programi që do të zhvillohet online - përmes platformës ZOOM, gjatë periudhës 06 – 24 maj, synon të aftësojë gratë e administratës publike nga Shqipëria, Kosova, Bosnjë - Hercegovina, Mali i Zi, Maqedonia e Veriut, Serbia, Deti i Zi/Kaukazi Jugor me njohuri të nevojshme të Aftësive të Buta/Soft Skills në lidhje me lidershipin në administratën publike. Programi do të fokusohet gjithashtu dhe në tema për mbrojtjen e të drejtave të grave dhe barazinë gjinore.
Përparësi do të kenë kandidatet që u përkasin pakicave etnike, fetare, apo me aftësi ndryshe, do të shihen me përparësi.
Afati i aplikimit për këtë program është data 2 prill 2024.
Në fund të programit, pjesëmarrëset do të pajisen edhe me një certificatë.
Për informacion më të detajuar lidhur me programin, kriteret dhe aplikimin i gjeni këtu
Në kuadër të projektit “Qelizat e reja”, Instituti Kombëtar për Shërbimin Publik në Francë publikon dy vende vakante për ekspertë të lartë në fushën e Reformës së Administratës Publike dhe në fushën e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore.
Për të shprehur interesin tuaj, mund të aplikoni në dy njoftimet e mëposhtme që përfshijnë dokumentet me anekset përkatëse në lidhje me Termat e references dhe Udhëzimin për tenderuesit.
Linku për ekspertin e lartë në fushën e Reformës së Administratës Publike: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7176982546050600961/
Linku për ekspertin e lartë në fushën e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7176983910101192704/
Afati i aplikimit: 1 prill 2024 / në adresën e emailit: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Projekti ‘Qelizat e Reja/Young cells’ i financuar nga Bashkimi Evropian nën IPA II 2020, synon zhvillimin e rritjes së kapaciteteve të 25 nëpunësve civilë të administratës publike shqiptare në një program të dedikuar me trajnime praktike, seminare dhe workshop-e, vizita studimore dhe praktika pune në shkollat dhe administratat publike të vendeve anëtare të Bashkimit Evropian (Francë, Itali, Gjermani dhe Kroaci).
Programi do të mbështesë Qeverinë Shqiptare në reformën e shërbimit civil dhe do të kontribuojë në zhvillimin e mëtejshëm të një administrate publike efiçente, efektive dhe transparente në Shqipëri.
Programi po zbatohet nga Instituti Kombëtar Francez i Shërbimit Publik (French National Institute of Public Service/INSP) dhe partnerët: Universiteti i Shkencave Administrative të Aplikuara në Kehl (Gjermani); Universiteti i Bolonjës; rajonin Emilia-Romagna (Itali) dhe dy partnerët shoqërues Shkolla e Administratës Publike e Kroacisë dhe Greqisë në bashkëpunim me Departamentin e Administratës Publike dhe Shkollën Shqiptare të Administratës Publike.