(1) EKSPERT, SEKTORI I DEKORIMEVE DHE CEREMONIALIT, KLASA II-1
Në mbështetje të Ligjit nr. 93/2022, “Për dekoratat në Republikën e Shqipërisë”, dhe të dispozitave të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të miratuar me Ligjin nr. 7961, datë 12.07.1995, të ndryshuar, Urdhrit të Kryeministrit nr. 88, datë 20.06.2025 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Kancelarisë së Urdhrave dhe Medaljeve”, si dhe në përputhje me aktet nënligjore në fuqi njoftohet hapja e pozicionit të lirë të punës si vijon:
1. TË DHËNAT PËR POZICIONIN E PUNËS
Emërtesa e pozicionit: Ekspert
Institucioni: Kancelaria e Urdhrave dhe Medaljeve
Sektori: Sektori i Dekorimeve dhe Ceremonialit
Raporton tek: Kancelari dhe zëvendëskancelari
2. DETYRAT KRYESORE DHE PËRGJEGJËSITË
• Mbikëqyr krijimin dhe shpërndarjen e përmbajtjes në kanale të ndryshme komunikimi: dixhitale, të shtypura, media sociale dhe marrëdhënie me publikun.
• Analizon tendencat e opinionit publik dhe nevojat e audiencës për të përmirësuar strategjitë e komunikimit institucional.
• Rregullon fushatat dhe mesazhet për performancë optimale dhe ndikim të qëndrueshëm.
• Menaxhon buxhetet e komunikimit dhe burimet për realizimin e projekteve.
• Nxit marrëdhënie me median, partnerët dhe komunitetin për të forcuar imazhin institucional.
• Siguron konsistencë dhe koherencë të mesazheve dhe identitetit te institucionit në të gjitha platformat e komunikimit.
• Përgjigjet për zhvillimin dhe ekzekutimin e strategjive gjithëpërfshirëse të komunikimit dhe marrëdhënieve me publikun (PR).
• Është përgjegjës për krijimin e përmbajtjes së rëndësishme për kanale të ndryshme komunikimi.
• Bashkëpunon me institucionet e tjera shtetërore, akademike dhe kulturore, institucione diplomatike dhe ndër-funksionale për të siguruar mesazhe të qëndrueshme dhe të koordinuara.
• Analizon trendet në opinionin publik dhe sektorin përkatës për përshtatjen e strategjive të komunikimit.
3. KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e përgjithshme si më poshtë:
a. Të kenë shtetësinë shqiptare;
b. Të gëzojnë zotësi të plotë për të vepruar;
c. Të gëzojnë integritet moral dhe profesional;
d. Të plotësojë kërkesat e posaçme për nivelin e arsimit, përvojës dhe kërkesat e tjera të posaçme për kategorinë, klasën, grupin dhe pozicionin përkatës;
e. Të jenë të aftë për punë;
f. Të mos jenë të dënuar me një vendim gjykate të formës së prerë;
g. Të mos u jetë hequr e drejta e ushtrimit të detyrës në administratën publike me vendim gjyqësor të formës së prerë;
h. Të mos jenë larguar për shkelje disiplinore nga administrata publike, si dhe të mos kenë masë disiplinore në fuqi të rëndë sipas Kodit të Punës;
i. Të mos kenë konflikt interesi me detyrën ose funksionin që do të kryejnë.
4. KËRKESAT E VEÇANTA
Arsimi: Të zotërojë diplomë Master Shkencor në Shkencat Ekonomike/Sociale/Juridike.
Përvoja: Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune në profesion.
Të tjera:
• Të zotërojë njohuri shumë të mira praktike në përdorimin e kompjuterit dhe të programeve aplikative.
• Të zotërojë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze, preferohen edhe gjuhë të tjera të BE, shoqëruar me dëshmitë përkatëse.
• Të ketë aftësi vet-motivuese për të punuar i pavaruar brenda afateve kohore të ngushta në një mjedis pune intensiv, me qëllim përgatitjen e dokumenteve administrative.
• Të ketë histori të provuar të arritjeve të larta në komunikimet institucionale.
• Të zotërojë aftësi të forta të komunikimit me shkrim dhe verbal.
• Të ketë aftësi të demonstruar për të zhvilluar dhe ekzekutuar plane strategjike të komunikimit.
• Të jetë i aftë në marketing dixhital dhe krijimin e përmbajtjes.
• Të zotërojë aftësi të shkëlqyera për udhëheqje dhe menaxhim stafi.
• Të ketë aftësi të forta analitike me përvojë në mjetet e analitikës së komunikimit.
• Të ketë mentalitet krijues me aftësinë për të sjellë risi dhe zgjidhur problemet
5. FUSHA KRYESORE MBI TË CILËN BAZOHET KONKURIMI
- Kushtetuta e Republikës së Shqiperisë;
- Kodi i Punës;
- Kodi i Procedurave Administrative;
- Ligji nr.93/2022, “Për dekoratat në Republikën e Shqipërisë”;
- Ligjin nr.9131, datë 08.09.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike;
- Ligjin nr.119/2014 “Për të drejtën e informimit” i ndryshuar;
- Ligjin nr. 124/2024 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”;
- Ligjin nr. 9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike” i ndryshuar;
- Ligjin nr.9049, datë 10.4.2003 “Për deklarimin dhe kontrollin e pasurive, të detyrimeve financiare të të zgjedhurve dhe të disa nëpunësve publikë” i ndryshuar.
6. DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT
- Kandidatët e interesuar paraqesin kërkesën brenda afateve të përcaktuara pranë zyrës së protokollit të Kancelarisë së Urdhrave dhe Medaljeve dhe kërkesa shoqërohet me:
a. Jetëshkrim i aplikantit;
b. Fotokopje të diplomës. Për diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet njehsimi nga Ministria e Arsimit dhe e Sportit;
c. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
d. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
e. Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
f. Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore/Dëshmi Penaliteti;
g. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrim.
Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumenteve të cituara më sipër, do të bëhet në zyrën e protokollit të Kancelarisë me adresë: Adresa: Bulevardi “Dëshmorët e Kombit”, Nr.1, Godina e Kryeministrisë, Tiranë. Kandidatët e interesuar paraqesin kërkesën për aplikim dhe dokumentacionin si më sipër brenda dates 17.10.2025.