IDENTIFIKOHU

“Nepunesit Civil” ne kuptim te ketij ligji jane ata nepunes te institucioneve te administrates publike te nivelit qendror apo vendor, te cilet ushtrojne autoritetin publik, ne detyra te natyres drejtuese, organizuese, mbikqyrese apo ekzekutuese, percaktuar sipas nenit 11 te ligjit te Statusit te Nepunesit Civil

Hyr Trajnime Pyetje per Trajnim Regjistrohuni
Regjistrohu/Profil  
Albanian English

(1) EKSPERT, SEKTORI I DEKORIMEVE DHE CEREMONIALIT, KLASA II-1

Në mbështetje të Ligjit nr. 93/2022, “Për dekoratat në Republikën e Shqipërisë”, dhe të dispozitave të Kodit të Punës të Republikës së Shqipërisë, të miratuar me Ligjin nr. 7961, datë 12.07.1995, të ndryshuar, Urdhrit të Kryeministrit nr. 88, datë 20.06.2025 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Kancelarisë së Urdhrave dhe Medaljeve”, si dhe në përputhje me aktet nënligjore në fuqi njoftohet hapja e pozicionit të lirë të punës si vijon:

1. TË DHËNAT PËR POZICIONIN E PUNËS

Emërtesa e pozicionit: Ekspert 

Institucioni: Kancelaria e Urdhrave dhe Medaljeve 

Sektori: Sektori i Dekorimeve dhe Ceremonialit

Raporton tek: Kancelari dhe zëvendëskancelari

2. DETYRAT KRYESORE DHE PËRGJEGJËSITË 

• Mbikëqyr krijimin dhe shpërndarjen e përmbajtjes në kanale të ndryshme komunikimi: dixhitale, të shtypura, media sociale dhe marrëdhënie me publikun.

• Analizon tendencat e opinionit publik dhe nevojat e audiencës për të përmirësuar strategjitë e komunikimit institucional.

• Rregullon fushatat dhe mesazhet për performancë optimale dhe ndikim të qëndrueshëm.

• Menaxhon buxhetet e komunikimit dhe burimet për realizimin e projekteve.

• Nxit marrëdhënie me median, partnerët dhe komunitetin për të forcuar imazhin institucional.

• Siguron konsistencë dhe koherencë të mesazheve dhe identitetit te institucionit në të gjitha platformat e komunikimit.

• Përgjigjet për zhvillimin dhe ekzekutimin e strategjive gjithëpërfshirëse të komunikimit dhe marrëdhënieve me publikun (PR).

• Është përgjegjës për krijimin e përmbajtjes së rëndësishme për kanale të ndryshme komunikimi.

• Bashkëpunon me institucionet e tjera shtetërore, akademike dhe kulturore, institucione diplomatike dhe ndër-funksionale për të siguruar mesazhe të qëndrueshme dhe të koordinuara.

• Analizon trendet në opinionin publik dhe sektorin përkatës për përshtatjen e strategjive të komunikimit.

3. KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI 

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e përgjithshme si më poshtë: 

a. Të kenë shtetësinë shqiptare; 

b. Të gëzojnë zotësi të plotë për të vepruar; 

c. Të gëzojnë integritet moral dhe profesional; 

d. Të plotësojë kërkesat e posaçme për nivelin e arsimit, përvojës dhe kërkesat e tjera të posaçme për kategorinë, klasën, grupin dhe pozicionin përkatës;

e. Të jenë të aftë për punë; 

f. Të mos jenë të dënuar me një vendim gjykate të formës së prerë; 

g. Të mos u jetë hequr e drejta e ushtrimit të detyrës në administratën publike me vendim gjyqësor të formës së prerë; 

h. Të mos jenë larguar për shkelje disiplinore nga administrata publike, si dhe të mos kenë masë disiplinore në fuqi të rëndë sipas Kodit të Punës; 

i. Të mos kenë konflikt interesi me detyrën ose funksionin që do të kryejnë.

4. KËRKESAT E VEÇANTA

Arsimi: Të zotërojë diplomë Master Shkencor në Shkencat Ekonomike/Sociale/Juridike.

Përvoja: Të ketë minimalisht 3 vite përvojë pune në profesion.

Të tjera: 

• Të zotërojë njohuri shumë të mira praktike në përdorimin e kompjuterit dhe të programeve aplikative.

• Të zotërojë njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze, preferohen edhe gjuhë të tjera të BE, shoqëruar me dëshmitë përkatëse.

• Të ketë aftësi vet-motivuese për të punuar i pavaruar brenda afateve kohore të ngushta në një mjedis pune intensiv, me qëllim përgatitjen e dokumenteve administrative.

• Të ketë histori të provuar të arritjeve të larta në komunikimet institucionale.

• Të zotërojë aftësi të forta të komunikimit me shkrim dhe verbal.

• Të ketë aftësi të demonstruar për të zhvilluar dhe ekzekutuar plane strategjike të komunikimit.

• Të jetë i aftë në marketing dixhital dhe krijimin e përmbajtjes.

• Të zotërojë aftësi të shkëlqyera për udhëheqje dhe menaxhim stafi.

• Të ketë aftësi të forta analitike me përvojë në mjetet e analitikës së komunikimit.

• Të ketë mentalitet krijues me aftësinë për të sjellë risi dhe zgjidhur problemet

5. FUSHA KRYESORE MBI TË CILËN BAZOHET KONKURIMI

- Kushtetuta e Republikës së Shqiperisë; 

- Kodi i Punës; 

- Kodi i Procedurave Administrative; 

- Ligji nr.93/2022, “Për dekoratat në Republikën e Shqipërisë”;

- Ligjin nr.9131, datë 08.09.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike; 

- Ligjin nr.119/2014 “Për të drejtën e informimit” i ndryshuar; 

- Ligjin nr. 124/2024 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”; 

- Ligjin nr. 9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike” i ndryshuar; 

- Ligjin nr.9049, datë 10.4.2003 “Për deklarimin dhe kontrollin e pasurive, të detyrimeve financiare të të zgjedhurve dhe të disa nëpunësve publikë” i ndryshuar. 

6. DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

- Kandidatët e interesuar paraqesin kërkesën brenda afateve të përcaktuara pranë zyrës së protokollit të Kancelarisë së Urdhrave dhe Medaljeve dhe kërkesa shoqërohet me:

a. Jetëshkrim i aplikantit; 

b. Fotokopje të diplomës. Për diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet njehsimi nga Ministria e Arsimit dhe e Sportit; 

c. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë); 

d. Fotokopje të letërnjoftimit (ID); 

e. Vërtetim të gjendjes shëndetësore; 

f. Vetëdeklarim të gjendjes gjyqësore/Dëshmi Penaliteti; 

g. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrim.

Aplikimi dhe dorëzimi i të gjitha dokumenteve të cituara më sipër, do të bëhet në zyrën e protokollit të Kancelarisë me adresë: Adresa: Bulevardi “Dëshmorët e Kombit”, Nr.1, Godina e Kryeministrisë, Tiranë. Kandidatët e interesuar paraqesin kërkesën për aplikim dhe dokumentacionin si më sipër brenda dates 17.10.2025.